Logo Waste Buyer
خرید ضایعات لاستیک فرسوده

خرید ضایعات لاستیک فرسوده

لاستیک یکی از مهمترین قسمت های اتومبیل هاست که اگر وجود نداشته باشد عملا استفاده از اتومبیل امکان پذیر نیست. با توجه به این مسئله کشورهای مختلفی به تولید لاستیک پرداخته اند و تلاش می کنند هزینه های زیادی را به ساخت لاستیک های با کیفیت اختصاص دهند. اما تمامی لاستیک ها دارای طول عمر مشخصی هستند و پس از مدتی دیگر نمی توان آنها را مورد استفاده قرار داد. در اینجا مسئله خرید ضایعات لاستیک فرسوده برای حفظ منابع مالی کشور مطرح می شود که در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

خرید ضایعات لاستیک

آمیزه های لاستیک تایر غالباً از کائوچو های مختلفی تشکیل می شود که به صورت فیزیکی و شیمیایی با یکدیگر آمیخته شده اند و جداسازی آنها از یکدیگر مشکل است. از انجا که تایر تحت فرآیند شیمیایی پخت (ولکانیزاسیون) قرقر می گیرد، فرآیند یاد شده قابل بازگشت نیست و چنانچه تلاشی برای بازیافت اجزای تشکیل دهنده ی آن صورت نپذیرد، به دلیل جثه بزرگی که دارند از آن استفاده زیادی نمی توان کرد. حتی اگر از انبوه تایر های مستعمل به عنوان عامل پر کننده استفاده شود و آنها را به عنوان زباله دفن کنند، عامل مساعدی برای جمع شدن حشره ها می شوند و از سوی دیگر خطرهای آتش سوزی های بزرگ را نیز به همراه خواهند داشت. اما خرید لاستیک فرسوده از فرآیندهایی است که امروزه رواج یافته و در طی این فرآیند، لاستیک خودروهای فرسوده و یا لاستیک هایی که پاره شده و قابل تعمیر نمی باشند، خریداری و بازیافت می شوند. ما در اینجا قصد داریم در مورد خرید ضایعات لاستیک فرسوده مطالب و نکاتی را عنوان کنیم.

خرید ضایعات لاستیک

خریدار عمده لاستیک دست دوم

برای فروش لاستیک فرسوده می توان خریدار عمده لاستیک دست دوم را پیدا کرد و به عنوان لاستیک دست دوم برای مصرف دوباره، این ضایعات را به آنها فروخت. از آنجاییکه بازیافت این نوع ضایعات بسیار مشکل است، استفاده دوباره گزینه مناسبی به نظر می آید.

بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران

یافتن بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران کمی مشکل است اما مرکز ضایعات اسقاط کالا در شهر تهران یکی از مراکز خرید اسقاط و ضایعات در هر عرصه ای از جمله خرید لاستیک مستعمل است. اسقاط کالا با خرید ضایعات لاستیک فرسوده و همچنین خرید لاستیک خودروهای فرسوده و یا لاستیک هایی که پاره شده و قابل تعمیر نیستند را بازیافت می کند. این شرکت سعی دارد که این لاستیک ها را خریداری و سپس بازیافت کند.

در اینجا در مورد خرید ضایعات لاستیک فرسوده و خریدار عمده این نوع ضایعات صحبت کردیم . همچنین در مورد بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران نیز به نکاتی اشاره نمودیم.

بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران

لاستیک ها از چه موادی ساخته می شوند؟

وقتی صحبت از خرید ضایعات لاستیک فرسوده می شود سوالات زیادی به ذهن خطور پیدا می کند که یک لاستیک از چه متریالی ساخته شده است. با توجه به این موضوع که تمامی افراد قسمت بیرونی تایر را می بینند همگی حدس می زنند تایر تنها از پلیمرهای شیمیایی تهیه شده است. بهتر است بدانید هر تایر دارای قسمت های مختلفی است که از مهمترین آنها می توان به زهوار تایر، بدنه، آستر داخلی، تسمه و دیوار جانبی اشاره کرد. تایر می تواند از لاستیک طبیعی و لاتکس و یا لاستیک مصنوعی مانند بوتادین و استایرین ساخته شود. همچنین، بخش هایی از این محصول فولادی هستند. وست بایر خریدار ضایعات در تهران

لاستیک ها از چه موادری ساخته می شوند؟

هزینه بالای ساخت لاستیک

بهتر است بدانید برای اینکه یک لاستیک ساخته شود و به بازار عرضه گردد هزینه های بسیار زیادی صورت می گیرد. در ابتدا مواد اولیه باید طی فرآیند های خاصی تولید شوند. پس از آن این موارد باید انواع آزمایشات را پشت سر بگذارند و پس از آن وارد عرضه تولید شوند. قالبگیری و پیاده سازی استانداردهای مختلف بر روی تایرها بسیار زمانبر و هزینه بردار است. در پایان لاستیکی که تولید می شود دوباره مورد آزمایش های پایانی قرار می گیرد و اگر تاییدیه لازم را به دست آورد وارد بازا می شود. به همین دلیل، خرید ضایعات لاستیک فرسوده می تواند از هدر رفتن این هزینه ها جلوگیری کند. خرید ماشین آلات فرسوده

خرید ضایعات لاستیک فرسوده

انواع ضایعات لاستیک

به طور کلی ضایعات لاستیک به دو دسته تقسیم بندی می شوند و هزینه ای که بابت آنها در پروسه خرید لاستیک فرسوده دریافت می شود متفاوت است. به همین دلیل، شناخت این موارد اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث می شود افرادی که در زمینه خرید لاستیک فرسوده فعالیت دارند با دید باز وارد این صنعت شوند. فروش ضایعات در تهران با وست بایر

لاستیک اولیه

همانطور که می دانید بسیاری از لاستیک ها در مرحله نهایی تولید لاستیک نمی توانند تاییدیه و استاندارد لازم را بدست بیاورند و در نتیجه از چرخه کنار گذاشته می شوند. در این مرحله این لاستیک نو است، اما به دلیل عدم دریافت استانداردهای لازم به عنوان ضایعات شناخته می شود. معمولا، مراکز زیادی با کارخانجات لاستیک فروشی در تماس هستند تا در پایان هر دوره تولید برای خرید ضایعات لاستیک فرسوده اقدام کنند.

این لاستیک ها معمولا قیمت بالاتری دارند. زیرا دارای متریال های تازه هستند که هرگز مورد استفاده قرار نگرفتند و پروسه بازیافت آنها بسیار ساده تر است. انجام این کار متریال به کار رفته در آن لاستیک را دوباره به صنعت باز می گرداند. خرید ضایعات شادمان

لاستیک فرسوده ثانویه

لاستیک فرسوده به لاستیک هایی گفته می شود که استانداردهای لازم را در مرحله تولید بدست می آورند و وارد چرخه مصرف می شوند. این لاستیک ها بر روی خودروها سوار می شوند و طول مدت مشخصی دارند. پس از مدتی، زمانیکه طول عمر آنها به پایان رسید در دسته بندی ضایعات قرار می گیرند و مراکز مورد نظر باید اقدام به خرید ضایعات لاستیک فرسوده کنند. این امر باعث می شود متریالی که در لاستیک ها به کار رفته است دوباره به صنعت بازگردد. البته باید بدانید برای خرید ضایعات لاستیک فرسوده در مقایسه با لاستیک هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم باید هزینه کمتری را پرداخت کنید.

فواید خرید ضایعات لاستیک فرسوده

خرید ضایعات لاستیک فرسوده فواید بسیار زیادی را برای کشورها در پی دارد. در اولین مرحله این کار به تقویت اقتصادی کشورها کمک می کند و از هدر رفتن هزینه هایی که در ساخت این مواد به کار رفته است جلوگیری می نماید. فواید دیگر خرید ضایعات لاستیک فرسوده به شرح زیر هستند:
خرید ضایعات از آسیب به محیط زیست جلوگیری می کند و باعث می شود گونه های زیست محیطی بدون هیچ گونه آلاینده ای به زندگی خود ادامه دهند.
خرید ضایعات می تواند باعث اشتغال زایی در کشور گردد. خرید ضایعات چدن

خریدار ضایعات لاستیک فرسوده

اگر به دنبال خریدار ضایعات لاستیک فرسوده هستید می توانید در اینترنت جستجو کنید و به زودی لیست کاملی از مراکز در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین، این مرکز یکی از مراکز معتبری است که در زمینه خرید انواع ضایعات از جمله خرید ضایعات لاستیک فرسوده فعالیت دارد. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند مشاوره های رایگان و تخصصی خرید ضایعات را در اختیار شما قرار می دهند.

بهترین خریدار ضایعات لاستیک فرسوده در تهران

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید ضایعات لاستیک فرسوده در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید لاستیک ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند و در ساخت آنها متریال هایی نظیر لاستیک طبیعی لاتکس و یا لاستیک مصنوعی بوتادین و استاترین به کار رفته است. بخش هایی از لاستیک مانند زهوار تایر از فولاد ساخته می شوند. ضایعات لاستیک به دو دسته تقسیم می شود و برخی از آنها در همان چرخه تولید استانداردهای لازم را دریافت نمی کنند و برخی دیگر در خودروها مورد استفاده قرار می گیرند و پس از مدتی طول عمر آنها به پایان می رسد. خرید ضایعات هیدرولیک با وست بایر 

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما