Logo Waste Buyer
خرید ضایعات در چیذر

خرید ضایعات در چیذر

در حال حاضر بخش بالایی از ضایعات فلزی امکان بازیافت را دارند. خرید ضایعات در چیذر به عنوان یکی از راه های جمع آوری فلز های بازیافتی شناخته می شود . به طور معمول خریداران با این  عمل ضمن سودهی که به شما می بخشند ، کمک می کنند تا ازحجم بالایی از ضایعات رهایی داشته باشید. در سراسر کشور خرید ضایعات آهن با بهترین قیمت و پرداخت فوری در محل انجام می شود. انواع ضایعات آهن شامل ضایعات روی , ضایعات مس , ضایعات الومینیوم , ضایعات آهن , ضایعات چدن , ضایعات نبشی , ضایعات میلگرد , تخریب ساختمان و … می باشد. خرید ضایعات گالوانیزه با وست بایر.

فلزاتی همچون استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی و … به شکل خام نیز به صورت ضایعات به فروش می روند . گاها ممکن است این محصولات در قالب لوازمی همچون باتری، بطری فلزی نوشابه یا حتی موتور ماشین به عنوان ضایعات به فروش برسند.هر یک از این محصولات با توجه به نوع کاربرد و آلیاژی که استفاده شده دارای قیمت های متفاوتی می باشند.برای مثال  مس خالی ارزون تر از مسی که به شکل کابل مخابراتی به فروش می رسد . حال در صورتی که مس به شکل کابلی و قرمز باشد گران تر به فروش می رسد. بعضی دسته از ضایعات از تنوع قیمت چندانی برخوردار نمی باشند  آلومینیوم خشک و نرم نمونه ای از این نوع ضایعات به شمار می رود. خرید ضایعات ساختمانی با وست بایر.

انواع ضایعات فلزی در چیذر

 ضایعات فلزی:به طور کلی می توان گفت  هر وسیله فلزی که عمر آن به آخر رسیده و استفاده ای نداشته باشد در دسته ضایعات فلزی قرار می گیرد. حال از آهن گرفته تا استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی و … این ضایعات ضمن اینکه در قالب موادی همچون باتری، بطری فلزی نوشابه یا حتی موتور ماشین به فروش می رود ، به عنوان خام نیز به فروش می روند. در واقع هر یک با توجه به مصرف و آلیاژی که در آن استفاده شده دارای قیمت متفاوتی می باشند .

  1. ضایعات غیرفلزی: هر وسیله غیر فلزی که بازه ی بسیار گسترده ای دارد. این ضایعات شامل مواردی همچون  پلاستیک و پلیمر، لاستیک، شیشه، کاغذ و کارتن، چوب و تخته، منسوجات و چرم، سنگ و آجر و سرامیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و … می باشد. ممکن است آشنا ترین مواد ضایعات غیر فلزی برای شما نان خشک باشد که به صورت عمده و جزیی خرید و فروش می گردد.
  2. ضایعات الکترونیک و الکتریکی:لوازمی که با برق در ارتباط می باشند در این دسته جای داده می شوند.به طورکلی می توان دسته ای از  سیم و کابل و باتری را نیز در  دسته ضایعات الکترونیک قرار داد. موبایل و تجهیزات مخابراتی، کامپیوتر و لوازم جانبی، قطعات برقی صنعتی، وسایل برقی خونگی و دستگاه های فرسوده و اسقاطی  را نیز می توان در این دسته از ضایعات گنجاند. وست بایر خریدار ضایعات
  3. محصولات فلزی و غیرفلزی: این گروه  با ضایعات فلزی و غیرفلزی خیلی تفاوتی نخواهند داشت ولی نکته این است که این گروه از محصولات عمر زیادی ندارند و یه کالای خاص به شمار می روند که می توان از آن ها در موارد دیگر بهره برداری کرد. به طور معمول مواردی همچون ریل راه آهن یا میلگرد نوکه مناسب این نوع ضایعات می باشند. 

خرید ضایعات در چیذر

لیست بهترین خرید آهن ضایعات در چیذر

این مجموعه در لیست بهترین خرید آهن ضایعات در چیذر قرار می گیرد. نحوه درجه بندی ضایعات آهن به وسیله  کارخانجات فولاد و روش معمول درجه بندی می گردد که به صورت دائم از سوی کارخانجات فولاد رعایت نمی گردد . از مواردی که در دست ضایعات قرار می گیرد عبارت اند از :

ضایعات آهن سوپر ویژه :آهن آلات ساختمانی که شامل تیرآهن، خرده میل گرد، گوشه ورق ضخیم ، نبشی، ناودانی و لوله های ضخیم کمتر از یک متر  می باشد . 

ضایعات آهن ویژه : آهن هایی همچون ورق روغنی سیاه و بدون زنگ زدگی، تکه نبشی، سر تیر آهن، انواع میلگرد و چهار پهلوی کوتاه قد، تکه ناودانی ، لوله سیاه ضخیم، کناره ورق های ضخیم، انواع تسمه های آهنی ضخیم، قالب های بتنی در این دسته قرار می گیرند. خرید ضایعات موتورخانه با وست بایر.

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما