Logo Waste Buyer
خرید ضایعات تهرانسر

خرید ضایعات تهرانسر

ضایعات به عنوان مواد اولیه ی دور ریختنی شناخته می شود در واقع آشغالی که از باقی مانده های برش ورقه های آهنی را می توان در دسته زائدات جای داد. در حال حاضر وجود مرکز خرید ضایعات تهرانسر ضمن اینکه محیط زیست را از آلودگی در حفظ می دارد موجب به  کسب مبلغی در ازای فروش ضایعات برای افراد شود.  در نتیجه پردازش مواد اولیه برای تولید محصول این گونه زائدات ایجاد می گردد و مجددا برای همان خواسته نمی شود از آن ها بهره برداری نمود. مثلا قطعات نامنظم که باقی مانده برای تولید میز و صندلی و یا بقایای برش ورقه های آهنی در صنایع آهن تیر آهن ، درب و پنجره ، قراضه آهن ، لوله های داربست و کلیه ضایعات فلزی صنعتی ,ضایعات آلومینیوم, ضایعات مس، چدن، روی، استیل، باطری را می توان مثالی برای آن دانست. خرید ضایعات با وست بایر امکان پذبر است.

نحوه عملکرد خریدار ضایعات

شغل خریدار ضایعات آهن در مشاغل تاثیرگذار در صنعت بازیافت به شمار می رود. خریدار ضایعات آهن بعد از خرید قراضه های آهنی و محصولات آهنی مختلف آن ها را به کارخانه بازیافت ضایعات آهن منتقل می کند. در کارخانه های بازیافت آهن خواص فیزیکی و شیمیایی بررسی می شود. بعد از تعیین شدن درصد مواد تشکیل دهنده آن، ضایعات به بخش بازیافت منتقل می گردد تا عمل ذوب برای محصول جدید انجام شود.  خرید ضایعات کامپیوتر

انواع ضایعات تهرانسر

ضایعات فلزی: این دسته شامل  هر شی فلزی بوده که کاربری خود را از دست داده و به طور کلی قابل استفاده نیستند . آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات را در دسته ی ضایعات فلزی قرار می دهند. 

ضایعات غیر فلزی: هر گونه شی غیرفلزی شامل این دسته بوده که دیگز کارکردی ندارند. در این دسته موارد بسیاری قرار  می گیرند . پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ….. حتی نان خشک را می توان در این دسته از ضایعات قرار داد. خرید ضایعات تهرانسر

خرید ضایعات تهرانسر

خدمات حرفه‌ای بسته‌بندی ضایعات

در صورتی که  بخواهیم ضایعات آلومینیوم را تنها به جریان ساخت و ساز و تخریب یک ساختمان مربوط کنیم ، در واقع  تنها بخشی از آن از این حوزه ایجاد می گردد. به طور کلی در صورتی که  به ساختمان های اطراف خود نگاهی داشته  باشیم ، متوجه خواهید شد که  تنها بخش هایی قسمت هایی همچون درب و پنجره و شاید چند ابزار خانگی از آلومینیوم تولید می شوند. در صورتی که  در سایر بخش های صنعتی و به خصوص حوزه حمل و نقل درصد استفاده از آلومینیوم بسیار بیشتر می باشد و ممکن است بازیافت آن ها نیز افزایش داشته باشد. بنابراین  می توان ادعا داشت که ضایعات آلومینیوم از بخش های مختلفی گرد آوری می گردد که اصلی ترین تولید کننده آن ها حوزه ساختمان و حوزه حمل و نقل محسوب می شود. خرید ضایعات سرآسیاب

لیست بهترین قیمت آهن ضایعات در تهرانسر

این مجموعه لیست بهترین قیمت آهن ضایعات در تهرانسر قرار می گیرد. نحوه درجه بندی ضایعات آهن به وسیله  کارخانجات فولاد و روش معمول درجه بندی می شود که به شکل دائم از سوی کارخانجات فولاد رعایت نمی شود . از مواردی که در دست ضایعات قرار می گیرد عبارت اند از :

ضایعات آهن سوپر ویژه :آهن آلات ساختمانی که شامل تیرآهن، خرده میل گرد، گوشه ورق ضخیم ، نبشی، ناودانی و لوله های ضخیم کمتر از یک متر  می باشد . 

ضایعات آهن ویژه : آهن هایی همچون ورق روغنی سیاه و بدون زنگ زدگی، تکه نبشی، سر تیر آهن، انواع میلگرد و چهار پهلوی کوتاه قد، تکه ناودانی ، لوله سیاه ضخیم، کناره ورق های ضخیم، انواع تسمه های آهنی ضخیم، قالب های بتنی در این دسته قرار می گیرند.

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما