Logo Waste Buyer
خرید ضایعات اتابک

خرید ضایعات اتابک

در حال حاضر بخش قابل توجهی از ضایعات فلزی قابلیت بازیافت را دارند. خرید ضایعات اتابک به عنوان یکی از روش های جمع آوری فلز های بازیافتی معرفی می شود. به طور کلی خریداران با این  عمل ضمن سودهی که به شما می بخشند ، کمک می کنند تا ازحجم بالایی از ضایعات در آرامش باشید. در سراسر کشور خرید ضایعات آهن با بهترین قیمت و پرداخت فوری در محل صورت می پذیرد. انواع ضایعات آهن که دربرگیرنده ضایعاتی چون  روی , ضایعات مس , ضایعات الومینیوم , ضایعات آهن , ضایعات چدن , ضایعات نبشی , ضایعات میلگرد , تخریب ساختمان و … است. خرید ماشین آلات فرسوده با وست بایر 

فلزاتی مانند استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی و … به صورت خام نیز به شکل ضایعات به فروش می رسد . در مواردی ممکن است این محصولات در قالب لوازمی از جمله باتری، بطری فلزی نوشابه یا حتی موتور ماشین به عنوان ضایعات به فروش می روند. هر یک از این محصولات با توجه به نوع کاربرد و آلیاژی که مصرف می شوند از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند.مثلا  مس خالی ارزون تر از مسی که به شکل کابل مخابراتی به فروش می رود . حال چنانچه که مس به شکل کابلی و قرمز باشد گران تر به فروش می رود.  بعضی دسته از ضایعات از تنوع قیمت چندانی برخوردار نمی باشند  آلومینیوم خشک و نرم نمونه ای از این نوع ضایعات به شمار می رود. 

انواع ضایعات فلزی در اتابک

  1.  ضایعات فلزی:به طور کلی می توان گفت  هر وسیله فلزی که عمر آن به پایان رسد و کاربردی مفیدی نداشته باشد در دسته ضایعات فلزی قرار دارد . حال از آهن گرفته تا استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، روی و … این ضایعات ضمن اینکه در قالب موادی از جمله باتری، بطری فلزی نوشابه یا حتی موتور ماشین به فروش می رسد ، به عنوان خام نیز فروخته می شوند. به طور کلی هر یک با توجه به مصرف و آلیاژی که در آن مصرف شده از قیمت متفاوتی برخوردار خواهند بود. وست بایر خریدار ضایعات
  2. ضایعات غیرفلزی: هر وسیله غیر فلزی که بازه ی بسیار گسترده ای دارد. این ضایعات شامل مواردی همچون  پلاستیک و پلیمر، لاستیک، شیشه، کاغذ و کارتن، چوب و تخته، منسوجات و چرم، سنگ و آجر و سرامیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و … است. ممکن است نان خشک آشنا ترین مواد ضایعات غیر فلزی برایتان باشد که به شکل عمده و جزیی خرید و فروش می شود.
  3. ضایعات الکترونیک و الکتریکی:لوازمی که با برق در ارتباط می باشند در این دسته جای می گیرند.به طورکلی می توان دسته ای از  سیم و کابل و باتری را نیز در  دسته ضایعات الکترونیک قرار داد. موبایل و تجهیزات مخابراتی، کامپیوتر و لوازم جانبی، قطعات برقی صنعتی، وسایل برقی خونگی و دستگاه های فرسوده و اسقاطی  را نیز می توان در این دسته از ضایعات قرار داد.
  4. محصولات فلزی و غیرفلزی: این گروه  با ضایعات فلزی و غیرفلزی خیلی تفاوتی ندارند اما نکته این هست که این گروه عمر کمی دارند و یه کالای خاص شناخته می شوند که می توان از آن ها در موارد دیگر بهره برداری کرد. به طور معمول مواردی همچون ریل راه آهن یا میلگرد نوکه مناسب این نوع ضایعات می باشند. خرید ضایعات موتورخانه وست بایر.

خرید ضایعات اتابک

لیست بهترین خرید آهن ضایعات در اتابک

این مجموعه در لیست بهترین خرید آهن ضایعات در اتابک قرار دارد. شیوه ی درجه بندی ضایعات آهن به وسیله  کارخانجات فولاد و روش معمول درجه بندی می شود که به شکل دائم توسط کارخانجات فولاد رعایت نمی شود . از مواردی که در دست ضایعات قرار می گیرد عبارت اند از :

ضایعات آهن سوپر ویژه : آهن آلات ساختمانی که شامل تیرآهن، خرده میل گرد، گوشه ورق ضخیم ، نبشی، ناودانی و لوله های ضخیم کمتر از یک متر  می باشد . 

ضایعات آهن ویژه : آهن هایی همچون ورق روغنی سیاه و بدون زنگ زدگی، تکه نبشی، سر تیر آهن، انواع میلگرد و چهار پهلوی کوتاه قد، تکه ناودانی ، لوله سیاه ضخیم، کناره ورق های ضخیم، انواع تسمه های آهنی ضخیم، قالب های بتنی در این دسته قرار می گیرند. خرید ضایعات ساختمانی با وست بایر.

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما