Logo Waste Buyer
خرید ضایعات آهن

خرید ضایعات آهن

آهن یکی از مهمترین متریال هایی است که بشر در طول زندگی خود بر این کره خاکی آن را شناخته است و مورد استفاده قرار داده است. اهمیت این فلز در زندگی انسان ها به حدی زیاد است که تقریبا بدون وجود این فلز زندگی انسان مختل می گردد. بهتر است بدانید منابع آهن محدود هستند و اگر این فلز وارد پروسه بازیافت نشود به زودی از بین می رود. همین امر باعث شده است خرید ضایعات آهن به یک صنعت بسیار بزرگ در سراسر دنیا تبدیل شود. برای خرید ضایعات و فروش ضایعات با وست بایر تماس بگیرید.

ضایعات چیست؟

ضایعات به متریال هایی گفته می شود که در وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته اند و اکنون دیگر کارآیی اولیه را ندارند اما می توان از آنها دوباره در جهات دیگر استفاده کرد. به طور مثال، اتومبیل ها همگی با استفاده از آهن تولید می شوند. ممکن است پس از مدتی اتومبیل از رده خارج شود. اما این امر بدین معنا نیست آهنی که در بدنه آن وجود دارد قابل استفاده نیست. در این صورت خرید ضایعات آهن صورت می گیرد و سپس آهن بدست آمده وارد پروسه بازیافت می گردد. 

بازیافت صنعتی سودآور 

در قرن اخیر کشورها به این نتیجه رسیدند خرید ضایعات آهن و متریال های دیگر و وارد کردن آنها به چرخه بازیافت صنعت سودآوری است. همانطور که می دانید در قرن بیست و یکم تکنولوژی به اوج خود رسید و در نتیجه استفاده بی رویه از منابع طبیعی آغاز گردد. پس از مدتی مشخص شد اگر این روش ادامه داشته باشد به زودی آسیب های زیادی به محیط زیست وارد می شود. در این شرایط، صنعت بازیافت شکل گرفت تا با وارد کردن مواد مصرف شده به چرخه تولید از آسیب به محیط زیست جلوگیری شود. بررسی ها نشان می دهند خرید ضایعات آهن و وارد کردن آنها به چرخه بازیافت باعث می شود سالانه میلیاردها دلار به اقتصاد کشورها تزریق گردد. وست بایر خریدار ضایعات در تهران

انواع ضایعات آهن 

زمانیکه صحبت از خرید ضایعات آهن می شود، همواره این سوال پرسیده می شود ضایعات آهن به چند دسته تقسیم می شوند. در ادامه تلاش می کنیم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. خرید ضایعات شکوفه

ضایعات سنگین بار 

اولین ضایعاتی که در خرید ضایعات آهن مورد توجه قرار دارند ضایعات سنگین بار است. وزن این ضایعات برابر با یک تن بر مترمکعب و یا بیشتر است. 

ضایعات ویژه 

یکی دیگر از ضایعاتی که در این صنعت مورد توجه قرار دارد محصولات فولادی است. همانطور که می دانید این روزها ساختمان سازی در حال انجام است و همین امر باعث می شود محصولات فولادی زیادی به عنوان ضایعات تولید شوند. این ضایعات شامل میلگرد، تیرآهن و قوطی پروفیل ها هستند که معمولا ابعاد آنها زیر 50 سانتی متر است.

ضایعات سوپر ویژه 

از جمله مهمترین ضایعاتی که در خرید ضایعات آهن به آنها توجه می شود ضایعات سوپر ویژه است. این ضایعات از لحاظ قیمت ارزش بسیار بالایی دارند. وارد کردن این ضایعات به صنعت بازیافت بسیار سودآور است. 

ضایعات درجه یک و ضایعات درجه دو و سه 

ضایعات درجه یک آهن به ضایعاتی گفته می شود که در ساختار آنها ترکیب های شیمیایی از جمله فسفر، گوگرد، مس، کروم، نیکل و آهن به کار رفته است. از طرف دیگر، در خرید ضایعات آهن ضایعات دیگری به نام ضایعات درجه دو و سه وجود دارند که ترکیبات شیمیایی آنها دقیقا همان ترکیباتی است که در ضایعات درجه یک به کار رفته است، اما میزان این ترکیبات متفاوت است.

ضایعات گالوانیزه 

در خرید ضایعات آهن با ضایعات گالوانیزه سروکار داریم. گالوانیزه متریالی از جنس فلز آهن با پوشش روی است. همین امر باعث شده است این محصولات در برابر زنگ زدگی مقاوم شوند. بهتر است بدانید ارزش ضایعات گالوانیزه در برابر ضایعات دیگر آهن کمی پایین تر است.  خرید ضایعات شهرآرا

ضایعات آلیاژی

از جمله ضایعاتی که در خرید ضایعات آهن مورد توجه قرار دارد ضایعات آلیاژی است. آلیاژها دارای عناصری مانند نیکل، منگنز، کروم، مولیبدن، وانادیم و تنگستن هستند. این نوع ضایعات معمولا در تعمیرگاه های خودرو وجود دارند. ضایعات آلیاژی همانند ضایعات گالوانیزه قیمت پایینی دارند و معمولا قیمت آنها از ضایعات درجه یک و دو پایین تر است.

ضایعات حلبی 

قوطی هایی که در صنعت غذاسازی مورد استفاده قرار می گیرند از جنس حلب هستند. به همین دلیل، در خرید ضایعات آهن این دسته از محصولات نیز دیده می شوند.

سوفاره آهن 

در پایان خرید ضایعات آهن به سوفاره آهن می رسید. این ضایعات برداده های بدست آمده از تراشکاری مقاطع فولادی و آهنی هستند.

خریدار ضایعات آهن

بسیاری از کسب و کارها به دنبال خریدار ضایعات آهن هستند. شما با یک جستجو ساده در اینترنت می توانید به لیست کاملی از خریداران ضایعات آهن دست پیدا کنید. همچنین، این مرکز به عنوان خریدار ضایعات آهن فعالیت دارد و شما می توانید ضایعات آهن خود را به ما بفروشید. کارشناسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند مشاوره های تخصصی خرید آهن را در اختیار شما قرار می دهند. خرید ضایعات آلومینیوم

بهترین خریدار ضایعات آهن در تهران

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید ضایعات آهن در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید ضایعات آهن متریال های بسیار مهمی هستند که می توانند وارد چرخه بازیافت شوند. این امر باعث می شود سالیانه میلیاردها دلار در هزینه کشورها صرفه جویی شود. با توجه به این موارد، بسیاری از کشورهای بزرگ و پیشرفت دنیا مراکزی را راه اندازی کرده اند که به طور رسمی در این زمینه فعالیت دارند. ضایعات آهن دسته بندی های متفاوتی دارد و قیمت هر یک از آنه نیز با یکدیگر فرق دارد.

 

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما