Logo Waste Buyer
خرید ضایعات سرآسیاب

خرید ضایعات سرآسیاب

ضایعات و زائدات در موارد زیادی به اشتباه هر دو را یکی معنی می کنند. در رابطه با ضایعات می توان گفت که بعضی مواقع خروجی یک محصول از واحدهای تولیدی، با استاندارد در نظر گرفته می شود که مطابقتی با محصول تخواهد داشت، لذا ممکن است باعث شود که آن محصول از فرآیند مدنظر کنار گذاشته شود وآن را  قراضه یا ضایعات به شمار آورند. بنابراین می توان آن را به عنوان مواد اولیه تولید همین محصول در نظر داشت و یا می توان آن ها را دور انداخت ولی  به پسماند حاصل از مواد اولیه و دورریز که از باقی مانده برش ورق های آهنی باقی مانده  زائدات نامیده می شود و مجددا قابل استفاده نخواهند بود. خرید ضایعات سرآسیاب یکی از راه های حفظ محیط زیست خواهد بود. به این صورت محیط زیست کمتر با آلودگی رو به رو سازد. خرید ضایعات با وست بایر امکان پذبر است.

ضایعات در بازار چگونه درجه بندی می شوند؟

برای درجه بندی پسماندها هر شرکتی تعریف ویژه ای دارد که به طور کلی به صورت زیر می باشد:

روغنی: ورق های جدیدی که از ضخامت کمتر از یک میلی متر برخوردار می باشند.

گالوانیزه: هر محصول فولادی مانند  لوله آب، کانال کولر و که روکش گالوانیزه دارند می باشد.

سوپر ویژه: آهن آلاتی همچون ورق روغنی زنگ خورده، خرده میلگرد،نبشی و ناودانی را می توان در این دسته قرار داد .

ویژه: محصولات فولادی که در ساختمان ها استفاده شده همچون تیرآهن، خرده های میلگرد با ابعاد بزرگ تر، قوطی و پروفیل استفاده شده در ساخت در و پنجره با ضخامت زیر .

بارهای ممنوعه: ادوات جنگی و قلم جوش را شامل می شود.

آلیاژی: آهن آلاتی همچون  فنرهای برش خورده و چرخ دنده که عناصر آلیاژی داشته باشند .

درجه یک: در برگیرنده محصولاتی چون  سیم و مفتول های کلافی شکل، بدنه ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر بدون آلومینیوم می باشند.

درجه دو: اگزوز و بدنه ماشین، بشکه، کمد و بدنه های بزرگ با هر ابعاد و توری مرغی در این دسته قرار دارند.

درجه سه: آهن با کم ترین کیفیت مانند حلب، سیم، اگزوز و فیلتر نسوخته را شامل می شود. خرید تایر فرسوده 

خرید ضایعات سرآسیاب

لیست بهترین قیمت آهن ضایعات در سرآسیاب

بازیافت مواد یک منبع تازه از ماده تولید می نماید همچون کاغذ استفاده شده به کاغذ جدید تبدیل می گردد و یا موادی مانند  فوم پلی استایرن را به پلی استایرن جدید تبدیل می گردد. به این شکل اغلب  دشوار یا گران خواهد بود . بنابراین  “بازیافت” بسیاری از محصولات یا مواد شامل استفاده مجدد از آن ها در تولید مواد متفاوت (به عنوان مثال، مقوا) می باشد. به طو رکلی امروزه مراکز زیادی اقدام به خرید ضایعات می نمایند. در این میان این مرکز در لیست بهترین قیمت آهن ضایعات در سرآسیاب قرار دارد که می توانید از خدمات آن ها بهره مند شوید. خرید روغن سوخته

Share this post

مطالب مرتبط

Call Now Buttonتماس با ما